سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بهترین نوع بیمه! - کفش

این متن  به فهرست نوشته های برگزیده در مجله پارسی افزوده شد

سلام

  نکته اول:

این مدتی که نبودم، درگیر کارهای بیمه ام بودم.
من بیمه شدم! و از این بابت خیلی خوشحالم.
نه از نوع خدمات درمانی یا تامین اجتماعی،
بیمه دین!
درصد بالایی از دین خودم و یک نفر دیگر را بیمه کردم.
البته فول بیمه نمی کنند.
بقیه اش را می گویند باید با احتیاط بیشتری برانم!

  نکته دوم:

اونهایی که ازدواج نکرده اند مطمئن باشند که هنوز از زندگیشان لذتی نبرده اند!

  نکته سوم:

بهترین کتابهایی که برای ازدواج خوانده ام:
1- انتخاب مناسب، همسر گزینی در 20 گام * محمود یزدانی
2- مطلع مهر، راه کارهای جامع و کاربردی برای انتخاب همسر* امیرحسین بانکی پورفرد
3- مطلع عشق، رهنمودهای آیت الله خامنه ای به زوج های جوان* محمد جواد حاج علی اکبری

  نکته چهارم:

اگر فکر کرده ای که با خواندن چهار تا کتاب و گوش دادن چند تا سی دی و
مشاوره رفتن و .... حتما ازدواج خوبی داری، کاملا در اشتباهی!

بچه های جنگ میگن «اعر الله جمجمتک». یعنی وقتی خواستی بری وسط میدون
سرت رو به خدا بسپار و برو جلو!

توی ازدواج هم همینه ، باید همه چی رو دست خدا بسپاری که اگه بخواهی به حساب
و کتاب های خودت تکیه کنی با مغز می خوری زمین. نگی نگفتم!

ببین من نگفتم مطالعه نکن ، نگفتم کتاب نخون ، نگفتم حساب و کتاب نکن،
من خودم آخر همه اینها هستم،
گفتم که بدونی اصل خواست خداست.

هر کاری هم که کردی آخرش باید از خدا بخواهی که زندگیت رو درست و درمون برات بچینه.
این مطالعه و مشورت ها فقط بخاطر اینه که خود خدا گفته مشورت کنید.
وگر نه اصل فرمون همه ما دست خداست.

ومن یتوکل علی الله فهو حسبه إن الله بالغ أمره قد جعل الله لکل شی‏ءٍ قدراً (طلاق 3)

و هر کس بر خداوند توکل کند کفایت امرش را می‏کند،
خداوند فرمان خود را به انجام می‏رساند، و خدا برای هر چیزی اندازه‏ای قرار داده است.

 نقطه





لیست کل یادداشت های وبلاگ کفش
اثرات معنوی مثبت و مفنی
با واکسنم خوردم زمین
هدف!
خوبی های بین الطلوعین
تفاوت های متاهلی
انتخابات مجلس نهم
حجاب یعنی این
بهترین نوع بیمه!
[عناوین آرشیوشده]